Menu

The Handmaiden (2016)

Žena biva zaposlena kao sluškinja japanskoj nasljednici, no u tajnosti ona je zapravo dio mnogo drugačijeg plana.

  U kinima

Hrvatska11.05.2017.

  Ocjena

 Sluškinja
(2016) on IMDb

  Trajanje

2h 24min

  Zemlja / jezik

Južna Koreja / korejski, japanski

  Klasifikacija

  Režija

Chan-wook Park

  Scenarij

Sarah Waters
Chan-wook Park
Seo-kyeong Jeong

  Produkcija

Tae-sung Jeong
Wonjo Jeong
Jong-Dae Kim
Jay Lee
Miky Lee
Syd Lim
Chan-wook Park
Suk-chan Yoon

  Glazba

Yeong-wook Jo

  Kinematografija

Chung-hoon Chung




  Sinopsis

Južna Koreja tokom 1930-ih, za vrijeme japanske okupacije. Mlada žena Sook-Hee (Kim Tae-ri) biva zaposlena kao sluškinja japanskoj nasljednici Hideko (Kim Min-hee) koja živi samačkim životom na ogromnom imanju sa svojim dominantnim ujakom (Jo Jin-woong). No, ova sluškinja ima tajnu. Ona je kradljivica regrutirana od strane prevaranta koji se pretvara da je japanski grof (Ha Jung-woo), a koji od nje želi da joj pomogne zavesti japanku kako bi s njom prebjegao, opljačkao ju i zaključao u ludu kuću. Plan naizgled napreduje uredno, sve dok Sook-Hee i Hideko ne otkriju da između njih postoje neke neočekivane emocije.




  Trailer





  Glumac   Uloga
Min-hee Kim Lady Hideko
Tae-ri Kim Sook-Hee
Jung-woo Ha Count Fujiwara
Jin-woong Jo Uncle Kouzuki
Hae-suk Kim Miss Sasaki
So-ri Moon Aunt of Lady Hideko
Si-yeon Ha Maid 3
Ha-na Han Junko
Ha-dam Jeong Maid 5
Eun-hyung Jo Young Hideko




  Recenzija

Jedan od glavnih korejskih filmskih izvoza su filmovi o osveti, a jedan od najvećih izvoznika ovih proizvoda jest Park Chan-wook (“Oldboy”, “Stoker”). Njegov najnoviji, deseti film, “The Handmaiden”, fenomenalan je crnohumorni erotski triler o lopovima koji pokušavaju osmisliti ogroman plan kako bi opljačkali bogatu nasljednicu i strpali ju u ludnicu.

Film je temeljen na romanu “Fingersmith” autorice Sarah Waters, no radnja je iz viktorijanske Engleske prebačena u Južnu Koreju tokom japanske okupacije 1930-ih godina. Priča je većinom dobro održana, no naravno ukrašena je Parkovim mračnijim elementima. Sook-hee (Kim Tae-ri) nepismena je kradljivica koju lažni grof Fujiwara (Ha Jung-woo) šalje da postane sluškinja hladnoj i progonjenoj dami Hideko (Kim Min-hee), koja živi sa svojim ekscentričnim i dominantnim ujakom (Cho Jin-woong), sakupljačem i obožavateljem svih vrsta pornografije.

Iako ovaj film svakom novom scenom postaje sve luđi i mračniji, on je ipak uspio održati ljepotu jedne periodske drame. Kao i sa svojim prethodnim filmom “Stoker”, i ovoga puta Park nam je pružio neke nezaboravne vizuale. Vila u kojoj se odvija većina priče, a koja je toliko ogromna da je potrebno nevjerojatno mnogo vremena da dođete do nje nakon što autom uđete u dvorište, uistinu je prekrasna kreacija. Scena u kojoj imamo priliku vidjeti vilu izvana u trenutku dok joj svako malo nestaje struje posebno je lijepa.

Iako film možda traje malo predugo nakon otkrivanja svojeg posljednjeg preokreta, scenarij kojeg su napisali Chan-Wook i Seo-Kyeong Jeong uistinu je napet i dobro odmjeren, a ne posjeduje gotovo niti malo nebitnih informacija. Sve što se spomene u filmu, koliko god se na prvi pogled činilo nebitnim, prije ili poslije dobije svoju važnost. U trenutnoj fazi svoje karijere, čini se kao da Chan-Wook ne može napraviti ništa loše. Gotovo nitko drugi ne radi filmove kao on – istovremeno stilske, erotske, domišljate, mračne, smiješne i nasilne. Da nije bilo “Oldboya” ili njegovog engleskog prvijenca “Stokera”, ovaj film definitivno bi bio taj koji bi publiku uvjerio u njegove nevjerojatne sposobnosti.

  Slični filmovi

Filtriraj
Post Page
Drame Trileri Biografije Komedije Romantični SF-ovi
Sortiraj